A minőség = vevő elégedettség

C-vitamin

C-vitamin

A piaci értelmezés szerint a minőség nem más, mint a vevő igényeinek való megfelelés. Ez az értelmezés már magában foglalja a „nulla-hiba” követelményét és fogalmát is. Hibás termék vagy szolgáltatás nem kerülhet a fogyasztóhoz, ugyanis a vevőt, akihez a hibás termék került nem vigasztalja, és nem kárpótolja az a tudat, hogy csak az az egy a rossz termék, amit ő vásárolt a többi mind hibátlan. Az a televízió készülék is elégedetlenséget vált ki, amelyik kifogástalan minőségű, esztétikus, csak éppen a zsinórja tíz centiméterrel rövidebb. Minél értékesebb a termék, annál nagyobb az apró hibák miatti „alkalmatlanság” által okozott csalódottság, elégedetlenség. Ebben a megfogalmazásban az jut kifejezésre, hogy valamely termék vagy szolgáltatás milyen mértékben elégíti ki egy adott vevő igényeit. A Calivita termékek, melyek minőségi termékek, melyek a legmagasabb követelményeknek is megfelelnek. Válasszon a nagyantalistvan.calivita.hu webáruház kínálatából!

This entry was posted in természetes vitaminok and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply