Keresőoptimalizálás marketing terv alapján

A terv a céges csapatot is ösztönzi a cél elérésben, ehhez meg kell osztanod mindekivel a célokat. A profi marketing terv elérhető célokat tűz ki, amelyek lehetnek anyagi, vagy marketing célok.

keresőoptimalizálás

keresőoptimalizálás

Hogyan épül fel egy keresőoptimalizálás marketing terv?

1. Összefoglaló
Igen, rövid mindenre kiterjedő összefoglalót kell írnod a teljes marketing tervről. A költségekről, célokról és a lépésekről. Az összefoglalót kell utoljára megírnod.
2. Küldetés
Rövid, vagy hosszú leírás arról, hogy mit és hogyan szeretnél elérni. 

Példa:
A Kovács és tsa 2012 Kft. optimalizálja weboldalát a jobb kereső helyezések érdekében. Célunk, hogy bekerüljünk az első 5 találatba a fontosabb kulcsszavakkal és 12 hónapon belül elérjük a havi 1 000 000 Ft-os bevételt.
3. Analízis
Az aktuális állapotot kell leírnod adatokkal röviden. Ennek a pontnak kell tartalmazni az alábbiakat:

- Környezet: A céged működését befolyásoló adatok, elemek és sajátosságok (gazdasági, demográfiai, szociális és technológiai). A legfontosabb a technikai információ a mai napokban, ugyanis sokan használnak okostelefont, emailt, közösségi oldalakat és ezek nagy mértékben átszabhatják a marketing terved.

This entry was posted in keresőoptimalizálás and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply